Kto tu paczy? O.o

niedziela, 17 lipca 2011

Metamorfoza paulaimiki

Dziś zrobiłam metamorfozę paulaimiki .
Oto ona:
 
 
PRZED: No nie wiem jak to skomentować. Co mi się podoba? Najbardziej raczej te rajstopy. Nałożyłaś dwie pary i wyszły ciekawe. Reszta stroju jest ciemna i to właśnie jest minus. Zaczęło się lato jest wiele jasnych i modnych kolorów użyj ich.
PO: Nie wiem czy ci się to spodoba. Nie masz za wiele dużo ciuchów. Wybrałam kilka i spróbowałam zrobić z nich stylizacje. Uwielbiam ta torbę choć czasami ja ubieram :)
Ocena : 6.00 / 10.00
 
PRZED: Tu nie będę się rozpisywać. Fryzura jest w porządku tylko nie podoba mi się ten nos a i usta są za nisko. Odrobinę wyżej.
PO: Bardzo lubię tą fryzurę już kilka razy ją brałam i nadal mi się nie znudziła. Użyłam błyszczyku oraz różowego cienia do oczów. Mała podpowiedź jeśli będziesz superstar kupuj inne cienie niż różowy.
Ocena : 7.00 / 10.00

Ocena końcowa 13.00 / 20.00 

Co sądzicie o tej metamorfozie ?
Lepiej jest PO czy PRZED?

Brak komentarzy: