Kto tu paczy? O.o

środa, 20 lipca 2011

Metamorfoza N.Miss1998

Przed:
Po:
Przed: Co mi się podoba w tej stylizaci? Buty - moje ulubione. Reszta jest.. po prostu nudna. Byłoby lepiej gdyby ta sukienka dzieliła się na: sukienka i kurtka, lecz niestety jest to jeden ciuszek :(
Po: Ubrałam Twoją doll jak na codzień. Masz dużo ciuszków, ale niewiele ze sobą komponuje :( Trudno było stworzyć zadawalającą stylizację... . Starałam się zakryć szerokie ramoina u Twej doll, które powstały na skutek powiększenia biustu na 100%
Przed:
Po:
Przed: Make-up jest po prostu nudny. Nie ma w nim ,,tego czegoś``
Po: Do make-up urzyłam: eleyner, tusz do rzęs, puder, szminka, dolne sztuczne rzęsy, różowy cień do powiek, czarny cień do powiek. Można, więc powiedzieć, że urzyłam prawie wszystkiego z Twoich kosmetyków. Starałam się dobrać fryz, tak jak i make-up do stylizacji. Nie wyszło idealnie, ale jest lepiej niż było.

1 komentarz:

emila202 pisze...

nie wiem kiedy lepiej ;))