Kto tu paczy? O.o

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Metamorfoza miss_nata_

Makijaż
Przed: Makijaż bez zastrzeżeń, idealnie równo pomalowane jako i kolory ze sobą współgrają. Nawet pasują mi tu sztuczne rzęsy. Są mało widoczne a dodaję kobiecości. Kości policzkowe super pomalowane, równo a kolor jest przepiękny. Nadaje takiego naturalnego piękna :)
Moja ocena : 10/10




Po :
Musiałam trochę zmienić bo cóż to za metamorfoza bez zmiany ;) Zrobiłam make- up wiosenny. Słońce u mnie za oknem więc wszystko we mnie się śmieje. ;d . Ale do rzeczy. Nie usunęłam policzków oraz sztucznych rzęs. Przekonałaś mnie do ich modernistycznego połączenia :)



Ubranie
Przed: Użyłaś bandany którą uwielbiam oraz okularków retro. ^^ Zrobiłaś niezłe połączenie platform archive ze zwykłymi platformami co daje ci ogromny plus. ;) Dla mnie jest trochę za czarno, ale to jest jeden, jedyny minusik
Ocena : 8,5/10
Mniej czarnego, więcej kolorów ;p


Po:
Użyłam do tej stylizacji ulubionych spodenek Hot Buys :) Wszystko zrobione w kolorach brązowych, ten kolor jest ciepły. A ja like'am ciepło. Nie za bardzo mi się podobało to bolerko na wierzch. Ale za dużego wyboru nakryć nie miałam :)
Moim zdaniem nie wysiliłam się za bardzo ;) Ale jest jak jest ;d

1 komentarz:

Isu pisze...

Ładnie przed i po ;)