Kto tu paczy? O.o

czwartek, 10 listopada 2011

To juz koniec..

Moze to bedzie glupie posuniecie ale powiem to co chce powiedziec wszystkim...
Odchodze z bloga jako redaktorka...Przepraszam bardzo ale nie mam prawie juz pomyslow i czasu na pisanie tu na blogu..wiadomo szkola..gimnazjum ;/ pelno zadan domowych i innych rzeczy..Szkola muzyczna 3 razy w tygodniu i tenis ;/ Nie mam po prostu czasu na pisanie na blogu..Oczywiscie bede nadal zagladac ale rzadko wiec bardzo dziekuje za to ze moglam sobie tutaj popisac heh..
Chcialabym jesli mozna, aby ktos lepszy i ten kto ma wiecej czasu zajal miejsce redaktorki mody - to tylko moja prosba do wlascicielki..Jest nowy o wiele lepszy naglowek wiec nie bede przesylac wam mojego..wszystkie moje konkursy i inne zostaja odwolane.Papa <3
Przepraszam i pozdrawiam <3

3 komentarze:

emila202 pisze...

szkoda :( wielka szkoda :(

Anonimowy pisze...

szkoda.

Roster0020 pisze...

szkoda : (