Kto tu paczy? O.o

piątek, 18 listopada 2011

RAMZESIK205 wychodzi na prostą?

Dziś w StarBloggu ukazał się post od Calie.Stardoll
Nic dziwnego prawda?
Ale w poście Calie.Stardoll opisała RAMZESIK205!!
Pewnie już o niej trochę zapomnieliście, więc przypomnę:
RAMZESIK205 - stardollowa projektankta. Znana jest między innymi z projektowania. Zdobyła wiele statuetek NCG i nie tylko.

Calie.Stardoll napisała w StarBloggu o apartamencie RAMZESIK205. 
Nie dziwię, ponieważ jej apartament jest bardz kreatywny.
Zawsze podziwiałam jej projekty, ilość statuetek i w ogóle wszystko!

(Jeśli chcesz powiększyć obrazki kliknij )


Posiadacie jakieś jej projekty?
Ja posiadam kilka :)

Jeśli chcecie przeczytać bardo ciekawy i wciągający wywiad z wspaniałą RAMZESIK205 polecam:

WYWIAD Z RAMZESIK205






3 komentarze:

emila202 pisze...

ciekawy wywiad :)

ema202

Anonimowy pisze...

kiedyś miałam

Bezimienny pisze...

Bardzo mi miło,że tak oceniłaś mój wywiad z Ramzesik205. Naprawdę nie spodziewałem się :)