Kto tu paczy? O.o

niedziela, 13 listopada 2011

Detektyw Majka do spraw sklepów:LE, sława czy tylko kasa?

Kto by i nie znał takiej drogiej marki jak LE.Dla nie kumatych lub coś w tym stylu LE jest to Limited Edition [czyt.limited edyszyn]. Jest to bardzo droga, jak i sławna marka ubrań, jak i przed kilku miesięcy mebli. Dlaczego LE jest bardzo sławne? Gdyż każdy chce przeżyć ten zachwyt, te podniecenie, tą chwałę, że ma coś cennego. Ale nurtuje mnie pytanie: Stardollowicze marnują realne pieniądze, jak i stardollowe dla czego? Żeby to potem sprzedać z zyskiem, czy żeby dołączyć do grona gwiazd stardollowych, jak gabisia9, I-am_collector itd. Ja kupuję LE ponieważ nie lubię nie mieć żadnego LE. :D Sama nie wiem czemu, już tak mam.

LE w wersji meblowej. :D

A wy? Jak myślicie, LE jest dla kasy czy sławy?

4 komentarze:

Suguha pisze...

Ja nie kupuję LE bo mi się nie podoba :P. Nie wiedzę sensu w wydawaniu 100sd na jakieś rajstopy. Wolę już na Antidote :D. A LE jest (chyba) dla kasy. Bo po co kupować coś za 100sd? Żeby potem sprzedać za 500sd :D.

Pozdro
Benny828 ♥

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

ja również nie jestem wierną fanką LE. większość rzeczy według mnie nie jest za łądna,i nie widzę sensu w tym by kupować np buty za 60sd. bez sensu.

emila202 pisze...

Zgadzam się z Beny828 :)


ema202