Kto tu paczy? O.o

sobota, 12 listopada 2011

Cześć

Cześć jestem Klaudia i jestem tutaj redaktorką zwykłą i od wywiadów na okres próbny.
A teraz napiszę coś o sobie:
Mam na imię Klaudia, urodziny obchodzę 26-go stycznia. Mam 13 lat. Moje hobby to:
- fotografowanie,
- jazda konna,
- czytanie książek (najbardziej fantastyczno-młodzieżowych)
- gra na gitarze (uczę się od 7 miesięcy).
- szkicowanie Mangi, postaci z kreskówek, ubrań na manekinach.
W przyszłości chciałabym zostać projektantką mody :)

Zaraz napiszę jakiegoś posta, więc nie wychodźcie z bloga!
Z kim mam przeprowadzić pierwszy wywiad?
Z Lika_90, relkins, i_am_collector, dudaczek czy AnnDoll88?

4 komentarze:

Suguha pisze...

Hejj ;3 ♥

Roster0020 pisze...

hejka ;d może przeprowadź wywiad z i_am_collector:)

emila202 pisze...

hej też mam 13 lat i rysuję mangę :*

ema202

Anonimowy pisze...

witaj. chciałabym wywiad z i_am_collector