Kto tu paczy? O.o

piątek, 28 października 2011

Zółto mi...

To już druga stylizacja pod podobnym tytule :)

Dziś jak sam tytuł podpowiada będziemy rozmawiać o kolorze żółtym.
Kolor ten bardzo przypomina mi słońce które najczęściej świeci w lecie!
Jest to jeden z moich ulubionych kolorów.
A mówiąc o stylizacji mało znalazłam ciuchów,
które by się tu przydały i polecić w zakupie.

Oto stylizacja:

Ubrania które są w czerwonym kwadracie są użyte w stylizacji.
Bardzo mało było ciuchów dla NSS więc jedynie mogę Wam polecić
torebkę i leginsy.
A dla wszystkich SS resztę ubrań :)

A teraz czekam na wasze opinie =)


9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Stylizacja jest super! Bardzo mi się podoba :)

Kotek321Girl pisze...

ladnie :)

Anonimowy pisze...

ładna.

Kellseay pisze...

sukienka super

Roster0020 pisze...

świetna ! :) może kiedyś też się zbiore na stylizacje :D ale ta jest superowa :d

~ Inna ♥ pisze...

Ładniee : )

Anonimowy pisze...

boska ta stylizacja!!!!!! <3

Klaudia L. (cccmamba5) pisze...

Żółtooo ! Może za bardzo nie lubię tego koloru a;e stylizacja normalnie boska :P

emila202 pisze...

podoba mi się stylizacja ; *

ema202