Kto tu paczy? O.o

sobota, 29 października 2011

Na dobry początek.

Na samym wstępie chciałabym bardzo podziękować załodze bloga za daną mi szansę. W czasie okresu próbnego postaram się dać z siebie wszystko. : )


Cześć ! : )
Nazywam się Magda, mam 13 lat. Do 14 urodzin zostało mi jeszcze kilka miesięcy. :}
Na stardoll występuję jako megimiss7. Troszkę ubolewam nad moim nickiem, ponieważ konto założyłam jakieś 2 lata temu, i chciałabym go zmienić. Ale mówi się trudno.
Uwielbiam modę. Gazety z nią związane piętrzą się na moim biurku, a każdy dzień kończę na przejrzeniu blogów naszych stardollowych i 'realnych' szafiarek. Poza tym kocham malować, a plastyka razem z zajęciami artystycznymi to moje ulubione przedmioty w szkole. : )
No i coś, co uwielbia każda z nas - muzyka. Nie słucham tylko jednego gatunku, nie lubię się ograniczać. Jednak nad wszystko ubóstwiam Linkin Park, Kings of Leon & 30 Seconds to Mars. <3

Teraz przejdźmy do konkretów. Na dziś mam dla Was stylizację złożoną z rzeczy do kupienia wyłącznie za starmonety.


Opcja #1

Spódnica - Stardoll - 40 sm
Bluzka - Decades - 50 sm
Pasek - Pretty'n'Love - 46 sm
Torba - Decades - 45 sm (z wyprzedaży - ostatnia szansa na jej zakup!)
Buty - Stardoll - 50 sm
Łączny koszt : 231 sm

Opcja #2
Została tu zmieniona torebka. Ta z Decades zaczyna mi się wydawać zbyt "ciężka". Jednak może Wam się podoba, więc jej nie usunęłam.
Ta pochodzi z Bonjour Bizou, kosztuje 65 sm.
Po jej dodaniu koszt stylizacji wyniesie 246 sm.


Dzisiejsza notka krótka i zwięzła. Na jutro przygotuję coś więcej.
Do napisania. : )

6 komentarzy:

Klaudia L. (cccmamba5) pisze...

Opcja 1 bardziej mi się podoba bo torebka fajnie pasuje do paska :)

Anonimowy pisze...

gratulacje.stylizacja dosyć ciekawa.:d

Anonimowy pisze...

Bardzo fajne stylizacje ;)

Anonimowy pisze...

Opcja 1 jest lepsza, bo torebka pasuje do paska, a gdyby w opcji 2 został zmieniony pasek na czarny przeważałaby u mnie opcja 2, ale że w opcji 1 pasek komponuje się z torebką wybieram opcję 1 :)

wemm2000 ♥

emila202 pisze...

Bardziej podoba mi się opcja numer 1 . Mam zamiar zrobić podobną stylizację ; ))

ema202

Roster0020 pisze...

oke