Kto tu paczy? O.o

wtorek, 30 sierpnia 2011

Wywiad z dudaczek

PatkaSzalona - Fiolet
dudaczek -  Pomarańcz

 Od kogo dowiedziałaś się o Stardoll? 
 O Stardoll dowiedziałam się ze stron z grami online

 Masz może jakieś specjalne stardollowe osiągnięcia?
 No tak mam, jestem redaktorką magazynu i tylko tyle, bo nie zdobyłam jak dotąd żadnej nagrody typu   cover girl

 Ile dni, tygodni, miesięcy po założeniu konta na stardoll postanowiłaś skorzystać z statusu superstars?
 Od razu, uwielbiam dekorować pokoje i postanowiłam od razu wszystkie zdobyć.

 Czy dudaczek to Twoje pierwsze i jedyne konto na stardoll?
 Jest to moje pierwsze, ale nie jedyne konto, miałam jeszcze dwa inne- jedno już oddałam sąsiadce, mam jeszcze drugie, które trzymam dla siebie

 Na blogu standart-stardoll piszesz Aurelię. Kilka pierwszych części opublikowałaś na StarBlogu. Dlaczego nie publikujesz ich na Stardoll dalej? Czy to przez to, że pod częściami Aurelii pojawiały się negatywne komentarze?
 Nie publikuje już Aurelii bo musiałabym cenzurować każdy odcinek, po drugie piszę duże odcinki a w artykule, który pisze się do magazynu można użyć tylko 2 tysięcy znaków.

 Jaka jest Twoja ulubiona książka? 
Jak byłam mała dostałam od chrzestnej książkę "Kocia mama" i pomimo, że przekazałam książkę mojej ciotecznej bratanicy, nadal mam ją w sercu.

 Jest coś czego nie lubisz na Stardoll? 
Nie lubię złodziejstwa jakie się panoszy na stardollu.

 Czy Twoi realni znajomi grają w Stardoll?
 Jeśli nie to co myślą o wydawaniu pieniędzy na Stardoll?

 Kiedyś grali ale znudziło im się, wolą tańsze gry sieciowe.


 Jeśli Stardoll by Ci się znudziło (mam nadzieję, że Ci się nie znudzi, ponieważ zapewne wielu stardollowiczom by Ciebie zabrakło) to oddałabyś swoje konto czy raczej sprzedała? 
Nigdy nie oddałabym, ani nie sprzedałabym nikomu mojego konta, nawet jeśli bym miała zakończyć przygodę ze stardollem, zawsze bym tu powracała. 

Czy podoba Ci się blog http://stardollupsidedown.blospot.com/ ?
 Czego na nim brakuje?

 Niczego wam nie brakuje, macie świetny nagłówek, ciekawie napisane posty, fajne konkursiki, a zakładka porady jest naprawdę przydatna.

    Serdecznie dziękuję za wywiad i życzę powodzenia w zdobywaniu kariery na Stardoll!!

_________________________________________________________________
I jak podobał Wam się wywiad?
Mamy dodawać wywiady częściej czy raczej sobie odpuścić?

2 komentarze:

emila202 pisze...

fajny ! ;)

Kotek321Girl pisze...

dodawaj wywiady! sa super!