Kto tu paczy? O.o

poniedziałek, 28 lutego 2011

Redaktorki

Bardzo mnie martwi i kasiulkę też że,
jest drugi etap dwie dziewczyny już potwierdziły  
e-mali ale nic nie piszą. Miałyście pisać na czas
próbny, ale wcale nie piszecie. Więc żeby nie 
przedłużać, ogłaszam wyniki!
 Bardzo było nam trudno 
pisać na blogu tylko we dwie ,więc 
organizowaliśmy ten konkurs żeby 
ktoś nam pomógł w prowadzeniu bloga.
Bardzo nam miło że zgłosiły się 
trzy osoby, więc wygrywają wszystkie, ponieważ
myślimy o zmianie wyglądu nad blogiem.
I z tej przyczyny chciałabym żeby jedna z tych dziewczyn mi pomogła, druga żeby robiła metamorfozy, a trzecia 
pisała z missksaiulką7 na blogu!
Proszę was żeby wszystkie się podzieliły nawzajem!
A żeby nie było sprzeczek zaraz napiszę regulamin!
Z pozdrowieniami Misskasiulka7 i Serafinek!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

to znaczy ja dopiero co zaakceptowałam to na e-mailu ale postaram się co do bloga :)

PatkaSzalona pisze...

Sorki, że nic nie pisałam na blogu, ale nie miałam czasu, ponieważ miałam egzamin w szkole muzycznej. Postaram się. ;D

emila202 pisze...

; ) :P

ema202